Sunete Sub.Sol

joi, 31 martie 2011

multi ani!

-Pentru Nenea SSJ-
N-am stiut niciodata de unde vine SSJ,da’ Alex parca nu-mi vine sa-ti spun.Da’ totusi,la multi multi multi multi ani,Alex!>:D<.Acuma ai facut 15,si putem sa ne dam toti smecheri la aia muult mai mici ca ne putem uita la filme de 15 ani.ha!b-) (tot timpu’ mi s-a parut tampita gluma asta).Stiu ca iti aveam ID-ul prin lista acum doi ani,si nu vorbeam nimic,si nu de mult am inceput si noi sa vorbim.Ma bucur ca te-am cunoscut,pentru ca chiar esti un tip foarte misto.Ai grija di tini,di Iulia,si sa nu te intereseze vreodata ce zice lumea,ca-i plina de dobitoci.In rest,asteptam cat mai multe aniversari,si cinstea aia cu suc promisa!
- cand mai ai timp sa mai faci emisiuni din alea,ca-s tata lor-
Sa ne traiesti>:D<.Ti pupam noi toti,da’ in special Iulia:*:))

_______________________________________ Am mai scris in categoria :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu