Sunete Sub.Sol

sâmbătă, 26 martie 2011

Fotbal şi iar fotbal


După cum v-am zis aseară astăzi am avut o zi foarte grea trezit la ora 7:00 cu ochi de spart am pregătit masa după cum ne-a zis domnu' antrenor ( =] ) şi am plecat la şcoală să mergem înspre Vlădeni unde am jucat cu Săveni pe care i-am bătut scor 6 - 2 apoi cu Şcoala nr. 6 scor 3 - 2 pentru sc. 6 un meci foarte tare am condus de două ori şi ne-au furat arbitrii apoi desigur am bătut Dorohoi cu 5 - 2 şi am mers frumuşel înspre Bucecea unde eram extrem de obosiţi pentru a mai putea juca un meci dar asta a fost am pierdut cu Şcoala 8 scor 4 - 1 şi am stat să ne susţinem prietenii de la Liceul cu Program Sportiv care au jucat finala pentru zonă unde au învins şc. nr. 6 cu 1 - 0. În mare sunt destul de mulţumit deşi puteam juca noi finala dar asta este. Ziua a continuat la o bere şi cam atât. Să nu uităm: HAI ROMÂNIA!

_______________________________________ Am mai scris in categoria :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu