Sunete Sub.Sol

marți, 20 septembrie 2011

Castiga un album "Tot mai sus"


Independent Green Words organizeaza primul concurs de la infintarea acestui site. Premiul va fi desigur un album de la Guess Who "Tot mai sus". Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu cu adresa dumneavoastra de email in care sa spuneti:
"De ce doriti albumul?"

"O parere despre o viitoare varianta a site-ului: Click aici! site care nu este inca finalizat"
Concurs sponsorizat de: BancuriOnline 

_______________________________________ Am mai scris in categoria :



35 comentarii:

Anonim spunea...

Doresc acest album deoarece sunt un mare fan al lui Guess Who, inca de cand era in Anonim.

Cat despre posibilul nou site, foarte frumos, desi trebuie sa recunosc ca-mi place mai mult tema aceasta :).

roxanadon spunea...

As vrea acest album pentru ca imi place foarte mult ce face Guess Who si pentru ca este primul concurs al acestui blog:>

Sese faci o treaba foarte buna cu site-ul :P Mai posteaza videoclipuri cu tine la antrenamente =p~ >:D<

Anonim spunea...

cand se termina concursul si cum desemnezi castigatorul, jurizare, tragere la sorti? Daca tot e primul concurs , pune toate detaliile concursului! Asa e normal!!

SesE spunea...

Nu trebuie sa tipi. Am vrut initial sa il las ceva timp dar m-am decis la o zi pe 27 se incheie concursul. Si castigatorul este desemnat prin tragere la sorti. "!!!"

anton131 spunea...

Am ascultat Guess Who acu' 3 ani prima data cand aparuse melodia cu "flori ilegale" prietenii stiu de ce ;)) urmatoarea melodie a fost din preferatele mele este "Azi nu" si de pe albumul aceste care nu am apucat sa mi-l cumpar :( este "Si diamantele se sparg".Super album sper sa mai scoata albume nu ca cei de la bug cu care am crescut au scos cateva albume la inceput si acum parca au schimbat genu' din cei mai buni rapperi au ajuns pe ultimul loc.Cand este anuntat fericitul castigator?si unde se afiseaza ?

Alexandra Maxim spunea...

Mi-ar placea enorm sa primesc albumul deoarece Guess Who mi se pare cantaretul cu cele mai puternice si sincere mesaje transmise de toti cantaretii romani. Il apreciez si ma las mereu purtata de ritmul melodiilor sale. Cred ca ar fi pacat ca tinerii din ziua de azi sa nu aiba in casa macar un album al sau!

Anonim spunea...

Oferta Speciala Vintage Shop: Cumpara in perioada 21-28 septembrie oricare 2 produse, si poti alege unul la jumatate de pret http://e-vintage-shop.blogspot.com/

Flory Iancu spunea...

Imi place f mult cum canta (atat timbrul vocal, cat si versurile formidabile!! Fredonez tot timpul Guess Who, pentru ca oarecum ma regasesc in versurile lui! Multa bafta in continuare!!!

Carmen spunea...

Bună!
Doresc albumul de la Guess Who "Tot mai sus", pentru a-l oferi fratelui meu, Ionut. Sunt sigura ca si-l doreste foarte mult. Sincera sa fiu si eu ascult din cand in cand Guess Who si-mi place ce aud.
Multumesc!
Mult succes tuturor!

cristina spunea...

De ce imi doresc un album Guess Who? Pentru ca este unul dintre putinii artisti de pe piata romaneasca care imi mai trezeste interesul pentru muzica autohtona, reprezinta generatia tanara si nu face muzica pt bani ci pt suflet, sau mai bine zis pt suflete :)

Alexandra M. spunea...

Imi doresc acest album pentru ca imi place tare mult, desi nu sunt un mare fan al acestui gen de muzica! "Tot mai sus" e super!

Anonim spunea...

De ce vreau albumul?Discurs retoric intre voi si mine (facand apelativ la stiti voi ce)
-Iti place albumul?
-Da.
-Ai o familie mare?
-Nu.
-Vrei sa-l asculti in weekend cu prietenii?
-Nu.
-Stiu,ai vazut o fata pe internet si vrei s-o impresionezi cu melodiile de pe el.
-Nu.
-Atunci scuza-ma,chiar ai nevoie de albumul asta?
-Nu,dar il vreau. :))

Anonim spunea...

Ciobanu Angelica
bciobanuangelica@yahoo.com
Imi doresc albumul pentru ca-mi place cum canta Guess Who (spune lucrurilor pe nume, nu le ocoleste).
Site-ul este ok.

Daniela spunea...

ca sa ajung tot mai sus
daniela_pavaloiu@yahoo.com

Oana spunea...

Imi place foarte mult stilul folosit de Guess Who. Toate versurile lui sunt parca rupte din realitate.
Mail: onutzza_88[at]yahoo[dot]com

wolv spunea...

vreau albumul ptr ca nu am avut bani la mine sa-l cumpar si cand am venit cu bani nu mai era.foarte tare nu?
wolvi_steaua@yahoo.com

Bîldea Razvan spunea...

Pentru ca ascult mereu guess who atunci cand vreau un imbold , un impuls .

Anonim spunea...

Cand am ascultat prima oara melodia care i-a lansat in topuri "Locul potrivit"m-am gandit in sinea mea ca "unesc"intr-un fel trecutul prin Moculescu cu prezentul .Am zis o.k. e o melodie reusita...Cand am ascultat insa si "Mai Sus" am inteles ca mesajul versurilor este targhetat pe generatia de azi, ca baietii au potential si chiar si-au creat propriul stil ,bine definit.Nu este greu sa stii ..."ghici cine" canta?I-am ascultat la Ursus Evolution la Brasov si-am inteles ca ceea ce cred eu, cred si tinerii de azi , impactul muzicii lor fiind la cote maxime asupra acestora.

Anonim spunea...

nonim spunea...

Cand am ascultat prima oara melodia care i-a lansat in topuri "Locul potrivit"m-am gandit in sinea mea ca "unesc"intr-un fel trecutul prin Moculescu cu prezentul .Am zis o.k. e o melodie reusita...Cand am ascultat insa si "Mai Sus" am inteles ca mesajul versurilor este targhetat pe generatia de azi, ca baietii au potential si chiar si-au creat propriul stil ,bine definit.Nu este greu sa stii ..."ghici cine" canta?I-am ascultat la Ursus Evolution la Brasov si-am inteles ca ceea ce cred eu, cred si tinerii de azi , impactul muzicii lor fiind la cote maxime asupra acestora.
De aceea mi-as dori sa am acest CD.
geaninastanescu@yahoo.com

Alexandru Rusu spunea...

Imi doresc acest album deoarece imi plac foarte mult melodiile lui Guess Who,mai ales melodia "Tot mai sus" de pe acest album care este bestiala:)
Rusu Alexandru
(tor_andu@yahoo.com)

pensionarul spunea...

Fiindca nu-l am , clar ?

Anely spunea...

Pentru ca cine asculta acest album ajunge tot mai sus

La noul site eu zic ca mai este de lucrat la el, mai bine tot acesta ramane

ionita elena spunea...

pentru ca este misto si mi-ar place sa-l ascult in masina

LeX spunea...

Pentru ca simt ca l-as "fura" daca il downloadez de pe net.

Anonim spunea...

Pentru ca l-as face cadou cuiva drag! :)

Anonim spunea...

Imi doresc cartea sa o ofer unui baiat care adora sa citeasca si luna viitoare e ziua lui.
lari_delia@yahoo.com
Gradinariu Larisa

Bancuri online spunea...

@Gradinariu Larisa:
ai gresit concursul :)) aici e vb de ultimul album al lui Guess Who

Claudia spunea...

imi plac melodiile de pe acest album

Anonim spunea...

De ce il vreau?...evident pentru ca imi place Guss Who si mai ales imi place 'Tot mai sus"
didi_the_best2010@mail.com

Andrei spunea...

Guess WHo si Spike sunt cei mai tari rapperi din tara. Am deja o parte din albumele lui Spike si as vrea sa le strang si pe ale lui GW.

trazz94@yahoo.com mailul meu

Andrei spunea...

Tot eu, cel de deasupra... Am uitat sa-mi zic parerea despre site.
Tema nou pare ceva mai atractiva... la asta te uiti in toate directii si nici nu stii ce articol sa citesti. In schimb, noua versiune da senzatie de ordine...

Ciprian H spunea...

de ce nu ?

Anonim spunea...

imi place
alibtro@gmail.com

Anonim spunea...

pentru ca l-as darui cuiva caruia ii place enorm de mult si a fost ziua lui ieri ..si nu i-am luat cadou pentru ca nu am dispus de banii necesari ..iar acest album ar fi o mare surpriza
mail : tisha934@yahoo.com

Adomnoaei Cristina spunea...

Albumul il vreau deoarece imi place muzica celor de la Guess Who. Cat despre noul site, mi se pare ok.
love_light1982@yahoo.com

Trimiteți un comentariu